sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Ladies say hello to jelousy

gelozia - un subiect care, mai toti participantii la relatii amoroase, o comenteaza, ca e bine, ca e rau sa existe intre noi. asta o stim cu toti dar, pentru ca mereu exista un DAR exagerarea geloziei!!!
si uite asa se naste posesivitatea si absurditatea, putem trai cu asta? "nu , vai, niciodata nu o sa fiu cu o persoana geloasa" cam asa as fi spus inainte de....
caut o logica in complacerea unei astfel de relatii,de ce acceptam acuzatii nefondate, jicniri fara rost si stari de nervozitate frecvente?
el e minunat, ba nu e chiar asa minunat pentru ca mi-a facut si mi-a zis
el e atent cu mine,ba nu ca altfel ar avea incredere in mine
el e.....eiii e, nu e deloc.in fond are o singura calitate; e foarte bun in pat.trist, dar da.
dar esenta explicatiei sta in baza altui motiv: retrairea copilariei.
imi aduc aminte perfect cand vroiam sa ies sambata seara, aveam un mic interogatoriu de parcurs, locatia, anturajul,ora de sosirii.
si recunosc ca imi este un pic dor de toate astea, poate ca nu sunt singura.de aceea o sa-mi permit sa vorbesc in numele celorlalti.
nevoia de independenta scade cu trecerea timpului, exact ca un lucru mult dorit, odata avut te poti lipsi de el.
imi doresc, temporar, sa am anumite limite de ora, de zi, de persoane.ideea ca nu pot iesi la un party in care este si fostul prieten si seara se poate incheia cu one-night-stand pentru ca actualul se supara, ma face sa-mi doresc si mai mult sa ies.
ok pe oricine deranjeaza asta, dar pe gelosi ii scot din minti.si de sigur ca sunt multe dar multe alte lucruri care ii fac nervosi.
vorbitul la telefon cu un amic chiar daca asculta si el conversatia si nu e nimic deplasat, nu mai dau exemple pentru ca deja trezesc mici sechele in mine.
intr-o societate in care trebuie sa comunicam,sa reactionam intre noi, sa ne folosim unii de altii pentru a ne atinge anumite teluri, e greu sa elimini sexul masculin din viata ta.
ce???? o da, asta l-ar face fericit pe iubitul gelos, singurul barbat din viata ta care te atinge, care te face fericita, care te face sa razi, care te asculta, cu care vorbesti sa fie el.
primele 2 enumerari justificate sunt realizabile dar celelalte....no way.
nu putem sa ne reproducem si sa traim doar cu orgasme, asta fac animalele.suntem oameni si socializam,
asa ca back off jelouse people.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu